السبت، نوفمبر ٢٩، ٢٠٠٨

مقتطفات يوم الجمعه

بالرغم ان كنت مفتقده جدا جنتى ( الدكتورة جنه صاحبه مدونة جنه )
ونونا ...صاحبه مدونة الطفشان قصدى مدونة المهاجر
وكيكى بطتى صاحبه مدونة فكك منى عوووو
بجد كان نفسى اشوفهم اوى
واشوف بابا ابو خالد .... بس وربنا فكرنهم ومعانا طبعا
وان شاء الله نشوفهم على خير
بس يا اخونا ..... بصراحه قضيت يوم حلو .... وما بطلتش ضحك وتهريج
ومن اول ما شوفت زهرة الجنه ( مدونة يوميات واحده مفروسة جدا ) فى المترو
ولحد ما فضلنا نسال علشان نوصل للمسجد ...وهيا مصدرانى اسال الناس جيالها انا من الكفر علشان اوصلها
المهم وصلنا الحمد لله ولتقينا بالبنانيت ... واولهم طبعا نهر الحب وهى فوضى الاخوات البورسعدية
وفرحت جداااااااااا لما قعدت جنب ماما امولة ووجعتلها دماغها من تهريجى .... بس بجد بجد حبتها ...
طبيعى هيا من الناس اللى اول ما تشفوها تحبوها....
واتقابلت مع مدونة فضفضة على السريع اللى هيا فضلت تضحك معايا ونهرج وحسستنى انها عرفانى وفى الاخر طلعت بتشبه عليا
ههههههههههههههههه .... بس اتصاحبنا ....ودمها عسل جداااا
ودا كلو وزهرة قايمه بدور سنترال متنقل .... كل شوية تليفون .... كلمنا البت نونا علشان نغيظها هههههههه
وكلمنا بابا ابو خالد ..... وبخ عو كيكيى بطتى كلمتنا ....
وبصراحه البت زهعرة دى كانت شاربه حاجه غير طبيعيه كل ما اكلمها الاقيها منفجره من الضحك مش عارفه ليه
ادعولها بالشفا .....هههههههههههههههه
وشوفنا طبعا ابى ودليا ....
واول ما شوفت الاستاذ خالد ( همس الاحباب ) حلفت لافرسو زى ما قلى هتيجى تفرسينا ...... وهريتو صور بصراحه
بس ما رضتش انزلها ..... كلها يعنى .... بس دى صورة اخدتهالو وهو قاعد جنبى ..... وبيضرب كوبايه حمص الشام
ال ايه تصبيره على ما البيتزا تيجى ..... بالف هنا يا ابو هموسا ..... اضرب اضرب ....
ودا احمد الصباغ .... محسسنى انه قايم بدور عارض ازياء .... بس لو كنتو شوفتوه قبلها .... تعالو بصو بصو كدا

دا وهو بياكل .... وانصح اى حد ما يعرفش احمد وهو جعان .... بس فى الصورة
يحسسك انه قنوع جداااااااا ... وملهوش نفس للاكل خالث مالث ....

بس هنا باه اللى يشوفو يقول هو وهو فى لحظة تجلى رهيبه .... بس دا اثر الجوع عليه .... اصل بصراحه كانو رخمين اوى
واخرو الطلبات اوى ....


وطبعا اللى منورين اوى .... شفقا واحسان بيك .....وسعيده انى اتعرفت عليهم بجد....





ودا الباحث عن الحقيقه .... وبدعيلو يلاقيها يارب .... وكان قايم بمجهود خارق فى حكايه الطلبات .... اتعذب والله هههههههههه



ودول باه صورة للشباب ..... محمد واحسان واحمد سكر والباحث واحمد الصباغ وخالد باشا




طبعا مش عارفه انزل صور تانيه علشان فيها صورنا ,।,, بس كان يوم لذيذ اوى ...
ويلا ان شاء الله نتجمع على خير ... ونتجمع كلللللللللللللللللنا ....






هناك ٣٤ تعليقًا:

Empress appy يقول...

انا كنت مبسوطه انى شوفتك خالص وبجد بشكرك انتى وكل الناس اللى لبت الدعوه وجت ربنا يكتر منكم وسوري بقى انى مجتش بطوط عملها والكاوتش جه فيه مسمار واحتست وعملته فرصه تانيه اقعد معاكوا واضايق فيكوا يا قمر

محمد حمدي يقول...

واضح انه كان يوم جميل الحمد لله ... انا كان نفسى اكون موجود معاكم لكن للاسف رجلى كانت مكسوره .. ربنا يجعل كل تجمعات المدونين خير ان شاء الله
تحياتى ليكى .. ابقى زورينى بقا

زهرة الجنة يقول...

انااا جيييييييييييييييت
تعرفي شكلنا تحفة والله
والا خالد وهو بياكل هههه
وكمان الصباغ (:

وبعدين انا برضه بصدرك للناس
كفاية فضايح وتسيح بقي

بس بجدبجد مبسوطة اني شوفتك وانبسط اكتر عشان غظت نونا هههههه

المرة الجاية تجمعنا يكون احلي واحلي

عاشقة القمر يقول...

بجد امس قالت ياريت لوكنت في مصر عشان شاركم
يابختكم بيان عليه تجمعوا حلو كان
ربنا يجعل في ميزان حسناتكم

جنّي يقول...

السلام عليكم

يا بنت الايه والله شوقتينا بس ما ينفعش أحضر انا في جدة ..

ربنا يسعد ايامك ..

شكرا على سؤالك والحمد لله انا بخير واحسن بفضل الله ونعمته علي ..

شكرا وتحيتي

أمل حمدي يقول...

بجد انا اللي سعيدة جدا اني اتعرفت عليكي وموجعتيش دماغي ولا حاجة انا كنت مبسوطة
وحبيتك جدا ربنا يصلح حالك ويحققلك كل ما تتمني

سلام

همس يقول...

تسلمى يا ابى

الشكر لله وليكى انتى وداليا ما انتو السبب فى تجمعنا

وان شاء الله نتجمع على خير تانى

همس يقول...

اهلا محمد

والف سلامه عليك وعلى رجلك

وان شا ءالله هنشوفك قريب ما تقلقش

الايام جيه كتير

منورنى

ومن عنيا حاضر هاجى ازورك

همس يقول...

هههههههههههههه

والله يا جوفى نونا تكون بتدعى علينا

من كتر غظنا فيها


واشوفك ديما بخير يا نوحى

همس يقول...

ان شاء الله تيجى مصر يا عاشقه ونتجمع

قريب باذن الله

منوره

همس يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ولا يهمك يا جنى

ان شاء الله لما تنزل اجازة نتجمع على خير ديما


ويارب ديما تكون بخير والف صحه

منورنى يا جنى

همس يقول...

يا اهلا يا ماما اموله

منورانى وربنا

والحمد لله انى ما وجعتلك دماغك

يبقى وجعتلك راسك هههههههههههه

اشوفك ديما بخير يارب

dreem يقول...

ازيك يا مفروسة
ياااااادى الفضايح يا اوختشى ههههههههههههه
بس والله كان يوم جميل وانا سعدت بمقابلتكم

ahmed_k يقول...

حمد الله على السلامه يا همس
وفعلا كان يوم جميل وياريت يتكرر كتير
لأنه وسيله لعمل خير وتحصيل الثواب من الله ووسيله للتعارف واللقاءات الأخويه
وجزاكي الله خيرا على تحمل المشاق والسفر
وفي ميزان حسناتك بإذن الله

دمتي بكل خير

همس يقول...

اهلا يادريم

ايه النور دا كلو


بجد كنت سعيده جدا بالتعرف عليكى

ومنورانى

واشوفك على خير ديما

همس يقول...

اهلا يا احمد

وحمدلله على سلمتك انت كمان

تلاقيك تعبت من السفر انت كمان



وسعدت بلقائك

وان شاء الله نشوفك على خير ديما

Maha Shahen يقول...

ربنا يجمعكم دايما فى الخير يارب

أحــوال الهـوي يقول...

جميل ان الواحد يتعرف علي اصحاب الغيب و يري صورهم و يتعرف علي اشخاص حبهم من غير ما يشفهم و ياريت الواحد يقدر يحقق الرغبة دي
وانا متاكد ان لو تحققت الصور المرسومه عن الاشخاص ممكن تختلف اما بالسلب او الايجاب

و اللي ضحكني ان الصور متسلسله الي انك قلت في النهايه طبعا مش عارفه انزل صور تانيه علشان فيها صورنا

هو انت فرساني من شويه

تحياتي الي كل الاسماء اللي قابلتيها

همس الاحباب يقول...

ههههههههههه
عملتيها يا مفروسة
ونزلتى الصور
ماشى يا متغاظة هانم بس اشوفك
ومش بعيد افجر المدونة كمااااان
هههههه
ربنا يسعدك ويكرمك بجد
والله كنتى منورة اليوم واسعدتينا جدا بحضورك
جزاكى الله خيرا وجعله فى ميزان حسناتك
صحيح طلعتى فرستك عليا وزهرة طبعا كانت مبسوطة وفرحانة فيا
وانتى شغالة تصوير عامة يا ستى المسامح كريم
انا عارف انك محتفظة بصور فضايح
فلازمن ولابد اسكت
ههههههههههه
تحياتى وتقديرى اختى العزيزة

همس يقول...

اللهم امين يا نور

منورانى

همس يقول...

هههههههههههههه

والله انت ظالمنى يا هوا

انا فرستك فى ايه باه

مهيا صور بنات وطبعا ما ينفعه انزلها

ودا بناء على رغبتهم كمان

وبعدين يا سيدى

ابقى لما تنزل اجازة ابقى شارك يوم

ونشوفك على خير

يالى بتتلكك وتتفرس ههههههههههههههه

منورنى ديما يا احوال

همس يقول...

هههههههههههههههه


ايوا فعلا اسكت احسن ما انزل الباقى

وكمان بتهدد بتفجير مدونتى

ههههههههههه


بس والله انامبسوطه جدا باليوم وبيكم

وبفرستى فيك ههههههههههههه

منورنى يا ابو هموسا

حنين القلب يقول...

دى اول مرة اجى هنا
بس الصراحه حظى حلو اوى
ربنا يتقبل منكم اليوم ويجعله فى ميزان حسناتكم


تقبلى مرورى

Gannah يقول...

همس وحشتينى جدااااااااااااااا
وفيكى الخير انك افتكرتينى
جزاكم الله خيرا
وكده تفرسى ابو همس
مش عيب برضه
ربنا ييسر واشوفك على خير فى البؤجة الصيفية
تحياتى

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

طب ده انا كميل خالص طب الحمد لله انك ما صورتينيش وانا ببلع البيتزايا كلها وواقفة فى زورى وجايبين الدفاع المدنى بيحاولوا يطلعوها
هههههه
اتغاظى بقى
بجد انتى انسان جميل

أحــوال الهـوي يقول...

طيب انا نازل في العيد
عندكم لحمة و الا هتتلككي و تقولي الحكومه و الفرسه اياها

اوعي تزعلي مني انا باضحك معاك و عايزك تخففي من حدة نقدك و اندفاعك كتير منا في غيظ و فرسة لكن الطوب اللي بتحدفيه بيعور
خايف عليك

تحياتي

همس يقول...

منوره يا حنين
واانا اللى حظى احلى

ويارب ديما اشوفك على خير

همس يقول...

يا هلا باحلى جنه

طبعا فكراكى ديما يا نوحى

وان شاء الله اشوفك على خير

غير معرف يقول...

مختونيش معاكو ليه انا كده هزعل منك ياهمس وهزعل منكو انتو كمان بقي كده تاكلو وتشربو من غيري
انا خلاص هيبقي اسمي من هنا ورايح احمد المتغاظ

همس يقول...

هلا بابو الصباغ

طبعا انت كميل

والف هنا يا عم

وابعد عن الدفاع خالص

ههههههه

وتسلم يا ضباغ كانت القاعده منوره بيك وربنا

همس يقول...

يا اهلا وسهلا بيك يا هوا

تنور والله

وجيت على اللحمه ديتها اتنين كيلو لحمه ليك لوحدك

هيص باه وعيش هههههههههه

وانا مش زعلانة وربنا ما يجيب زعل ابدا


وبعدين تسلم وما تخافش ياعم

ورايا رجاله ...ولا انتو ناوين تنفضولى
هههههه

وكل سنه وانت طيب والف صحه وسلامة

همس يقول...

ربنا ما يجيب زعل يا احمد ياللى من حلوان

وان شاء الله ابقى تابع الاخبار

وشارك المره الجيه

منورنى

أبو خالد يقول...

أبنتي الفاضلة /همس
يا ليتني كنت معكم ، جزاكم الله خيرا جميعا و جعل هذا العمل في ميزان حسناتكم ،و بارك الله في عمرك أبنتي الفاضلة

همس يقول...

اللهم امين

وجزانا واياكم باذن الله

بابا ابوخالد وربنا كنت معانا وفاكرينك كلنا

وانا شاء الله اشوفك على خير فى اقرب وقت

وكل سنه وحضرتك طيب