السبت، فبراير ٠٢، ٢٠٠٨

زمتى المالية زى الريس والوزراء......

سمعت من كام يوم أن الكل الريس والسادة الوزراء قدموا إقرار الذمة المالية

وبناء علية أنا قررت إن أقدم زمتى المالية برضو وذلك لتعميق العلاقات بيني وبين كل ما يدخل المدونة
علشان نتعامل بشفافية بس حشمة طبعا تفكيركم ميروحش لبعيد يا خلابيص

بس علشان اخلص زمتى من ربنا هقدم ورقة بكل اللي كان عندي ...وبقى عندي ...ولسه هيبقى عندي ...
وجبته ازاى .. ولية ... وعشان ايه؟؟؟ وديكي ديكي أنت صديقي...
أصلى عارفه اللي بيشتغل فى دماغكم ... ومحدش يقدر ينطق ...
المهم من أولها كدا مش عايزة حد يطلع حدق وينطق بقانون... من أين ليكى بهذا؟؟؟وهذه؟؟ وهؤلاء؟؟؟؟
والعين الوحشة باه تسالنى ازاى ولية ومنين ؟؟؟
وتقلى مش نق ولا حسد؟؟؟
ولا اللي ما ينطق بس ألاقى وشو احمر ودخان طالع من ودانه...
ولا اللي يحب يستفسر دا كلو عندك وسايبة الناس جوعانة؟؟؟
ولا حاطه فلوسي فى بنوك بره ؟؟؟ والخميرة تطلع كام دلوقتى؟؟؟
ولا وابنك عندو كام ؟؟؟

يووووووووه بصو أنا علشان القلق دا
مش هقول حاجة... ويبقى حد يورينى هيقول أيه ولا يقدر يعمل ايه...

بس علشان اخفف من قهركم شوية هاجب على سؤال واحد فقط ...
وهو أن أنا معنديش ابن لسه ( وافهموها باااااااااااه)

ليست هناك تعليقات: