الثلاثاء، يناير ٢٩، ٢٠٠٨

يااااافرسهم يا ابو تريكه...

طبعا الكل شاف ماتش مصر والسودان أنا بالرغم أن مليش فى الكورة أتفرجت عليه
بس ما كنتش مركزة أصلى كنت بقشر توم علشان الطبيخ باه ههههههه
بس لقيت الحكم ادالو إنذار كبرت بس بعد كدا فهمت طبعا

المهم أبو تريكة طلع جامد جداااااا بصرف النظر باه عن القوانين والكلام المنخوليا دا
ولا اتهامه بانضمامه للإخوان وطبعا دا اللى اتنفى بعد كدا من أبو تريكو والإخوان نفسهم

واهو لا مسك سلاح ولا عمل مظاهرة ولا مسك حتى طوبة وشوفنا باه رأى العالم كلو فى الحركة دى

كانت كسر عين والله

والله الراجل عمل اللي فى كتير ما قدرش يعملوه وربنا أنا حاسة أن الفانلة دى هيا بشرة خير علية

أنا كدا ما يهمنى مصر غلبت ولا كسبت البطولة ولا خدت الكاس حتى علشان سبب بسيط جدا
أحنا كسبنا اللي أحسن من دا كلو بكتير كسبنا فخر
وان شاء الله لما ناخد البطولة هتبقى تحصيل حاصل دا رأى أنا

بجد بجد ر بنا يحميك يا ابو تريكة راجل والله العظيم

ليست هناك تعليقات: