الجمعة، يناير ٣٠، ٢٠٠٩

اربعه مبروووووك

مبررررررررررررررررروك للكل يا جماعه
انا عارفه انها جيت متاخره بس معلشى
الاول حابه اقول لكيكى بطتى مبروك علشان ربنا زحلقها قصدى كرمها ونجحت فى الترم
وكفااااااااااااارة يا بطتى
وعقبال الباقى .... وتخلصى كدا ....وتنولى شرف ولقب عاطله وبفخر زى كدا
وتانى مبروووووووووووك لجنتى صاحبه مدونة جنه علشان نزلها موضوع فى مدونات مصريه للجيب
تالت مبروك .... لطارق طبعا ... صاحب مدونة كوارث
والف مبروك علشان كتابه الاول ... ويارب ديما بالتوفيق ... ونجاح مستمر باذن الله
ورابع مبروك للغزالى ... صاحب مدونة الغزالى
علشان برضو كتابه .... ويارب ديما فى نجااااااح مستمر


اه حابه ايه حابه دى لا المفروض اشخط الكل لازم يشترى الكتب طبعا ....
مش عايزة اى مبرر ولا اى سبب للامتناع عن شراء الكتب
فاهمين ... حد يقلى انا مش موجود فى مصر ... انا بعيد زى حالاتى كدا مثلا
مفيش اى مشكله .... كل اللى عليك ان تقول لحد قريبك ولا حد من اصحابك
يكونى من القاهره او نزال القاهر ... او ينزل مخصوص عادى يعنى
يشترى الكتاب .... ولما تقابله يدهولك .... زى ما انا عملت بظبط ... وربنا يخليلى زهوتى حببتشى
الكتب فى المعرض .... وبلاش حجج وحركات نص كم .... فهماكم يا خلابيص ... وبلاش بخل
يلا وعقبالكم يا خلاااااااااااااابيص

هناك ١٨ تعليقًا:

عاشقه الرومانسيه يقول...

عقبال عندك يا قمر

mohamed ghalia يقول...

مليون مبروك ليهم
وده حاجة رائعة فى عالم التدوين
دومتى بكل الود
فى حفظ الله

ahmed_k يقول...

مبروك لبطه النجاح
ومبروك لجنه موضوعها في مدونات مصريه للجيب
ومبروك لطارق عميره الكتاب
ومبروك لمحمد الغزالي كتابه ايضا
وإن شاء الله بالتوفيق لهم جميعا
ومن نجاح لنجاح

princess يقول...

مبروووووووك للناس دى كلها
وحاضر هنشتلرى الكتب
شكلك ليكى نسبة هههههه
تحياتى

بنوتة يقول...

ميروك ليهم
وعقبالك زيهم ان شاء الله

أحــوال الهـوي يقول...

طيب انا عايز الكتب دي و مسافر خارج مصر و ما عنديش حد يجيبهم
اتصرفي
و انا مستعد ادفع ضعف ثمنهم كمان
اهو جبنا لك شغلانه بدل مانت عطلانه
طبعا الف مبروك للجميع نجاحهم و اصرارهم بنشر افكارهم لقاعده اوسع من الناس

عقبالك

تحياتي

Gannah يقول...

همس
الف مبروك لكل اللى صدر له كتاب
بس ليه الفضائح على صفحات المدونات
ده بوست صغنون والكتاب لسه مصدرش
ادعيلى بس انتى
بجد ربنا يكرمك يا همس
تحياتى

ولد مصري يقول...

مبروك للجميع مع تمنياتي بالتوفيق المستمر

بالنسبة للكتب وبما اني مش في مصر فممكن تشتريهوملي يا همس والحساب يجمع

عشان تحرمي :))))

انا بهزر .. انا عارف طبعا انك قدها وقدود بس انا هتصرف وهشتريهم بطريقتي

تحياتي

د/ رامي شهاب الدين يقول...

ألف مبروك لهم

وعقبال الكل

تحياتى

همس يقول...

لا يا عاشقه انا عندى ايه ينزل فى كتب

دا انتى نفسك حلوة بشكل

منورانى يا رومانسية

همس يقول...

اكيد شئ رائع ليهم وهما ناس يستهلو والله

مرحب بيك يا محمد

منور

همس يقول...

ان شاء الله يا احمد

والله يبارك فيك يا ك

همس يقول...

هههههههههه

ديما يا برنسيس بتجيبى من الاخر

فقسانى يا خلبوصة

منورانى

همس يقول...

تسلميلى يا بنوتى

وعقابلك انتى

منوره

همس يقول...

عاااااااااااا

بقى انا عطلانه

عااااااااااا

وعمال تقلى الضعف ليه بتنقط فى فرح

ماشى وتقول انى انا اللى بفرسك

وانت بلسم الصراحه

يا غيظى

ماشى يا هوااا

منورنى يا عمنا

همس يقول...

الله يبارك فيكى يا جنتى

وانتى تستهلى كل خير طبعا

وربنا يوفئك ديما

منورانى يا نوحى

همس يقول...

اه كدا

انا قلت انتو واحوال الهوا
متفقين مع بعض ضدى ولا حاجه


طيب ابقى قول للهوا طريقتك علشان يجيبهم ويبطل فزلكه عليا

علشان هيجبهم يعنى هيجبهم

منورنى يا مصرى

همس يقول...

الله يبارك فيك يا رامى

وعقبالك

منورنى