السبت، فبراير ١٤، ٢٠٠٩

كل يوم حب وانتم طيبين


كل يوم ليكم نظرة حب وكلمة حب فى يوم حب لسنه كلها حب عايشنها

هناك ٢٧ تعليقًا:

عاشقه الرومانسيه يقول...

كل حب وانتى طيبه ياقمر

mohamed ghalia يقول...

كل يوم ليكم نظرة حب وكلمة حب فى يوم حب لسنه كلها حب عايشنها
يارب دايما نظرتنا متفائلة كده
وبعدين بقى مالك ومال نظرة
نظرة دى مدونتى الجديدة ههههههههههههههه
دمتى بكل الود

Tamer Diab يقول...

وانتي طيبة يا استاذه
وغايبة ليه عن التدوين منذ فترة ( حلوة منذ دي )

أحــوال الهـوي يقول...

و انت طيبه يا همس
و السنه الجايه تكوني في عداد المحبين المخطوبين
و يرزقك بابن الحلال و يكون من الحزب الوطني و تقدري تفرسيه


حقيقي كل سنه و انت طيبه

تحياتي

بسمة انور يقول...

كل يوم حب لاء ثانيه حب وانتى بكل الحب

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
كل سنة وانتى فرسانى
قصدى منورانا
تحياتى

Maha Shahen يقول...

يا رب كل يوم يمر عليكى بحب وموده ورحمه وخير ويبادلك بيه كل الناس يا رب

وبعدين انا زعلانه منك قوى قوى

قوليلى ليه

حيث انك سئلتى
او مسئلتيش
انا برضوا هقول هقول يعنى

كل مره توعدينى بمانجه ومش بنشوف لا أبيض ولا اسود ولا برتقانى حتى
انا مالى بقى وااااااااااااعععععع
انا عايزه مانجه
متقولليش خليه بعدين ولا ع النوته
حسابك تقل يا عزيزتى هههههههه
عليكى جنينة مانجه دلوقتى

تحياتى

بنوتة يقول...

السلام عليكم
كل سنة وانتى طيبة ويا رب الناس تتجمع دايما على الحب
حلو اوى الورد
تحياتى ليكى

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه
كل عيد حب وانت بالف خير والاحوال تتغير كده
ونبقى احسن
ونحقق احلامنا

رابطة مدونون من أجل فلسطين يقول...

لأخوة الكرام أعضاء رابطة مدونون من أجل فلسطين


تتشرف اللجنة التأسيسية للرابطة أن تدعوكم


إلي حضورإجتماعاً مصغراً على الكنفرانس


وذلك في تمام الساعة العاشرة من مساء يوم الاحد القادم 15/02/2009


وذلك على ايميل الرابطة bloggersforpalestine@yahoo.com


وذلك لمناقشة الأعمال المقترح القيام بها فى الرابطة ومناقشتها معكم


وايضا دراسة بعض الاقتراحات المقدمة من الاعضاء


وذلك من اجل النهوض برابطتنا والعمل على نشرها واستمرارها


وللأهمية يرجى الحضور وعدم التغيب



الامين العام للرابطة

Unknown يقول...

هابى فلانتين داى يا همس
اروح وارجع الاقيك لسه مفروسه زى ما انتى ايه بحر الغيظ اللى ما بينضبش ده

ربنا يكرمك ويعزك يا رب

أحــوال الهـوي يقول...

"كل يوم حب وانت طيبه"

و يارب نعيش و نشوفك غرقانه في الحب في بيت العدل

العدل يعني الزواج مش اللي بيروحه المعارضين ؟؟؟

ههههههههههه


تحياتي

همس يقول...

وانتى طيبه يا عاشقه

وديما تكونى فى حب وسعادة

همس يقول...

ماشى يا محمد
مبروك عليك مدونتك الجديده

وكل حب وانت طيب

منورنى

همس يقول...

انا كدا ابقى غايبه

على العموم انت اللى منور ديما يا تامر

وكل سنه وانت طيب

همس يقول...

هههههههههههههههههه

والله بضحكنى ديما تعليقاتك يا احوال

بس حرام عليك

حزب وطنى

ماشى انا مش هتفرس علشان لسه ما خلص يوم الحب


منورنى ديما يا هوا وتسلم على دعوات

همس يقول...

تسلمى يا بسمه دبما

وانتى ديما طيبه


منورانى

همس يقول...

ابو هموسا ازيك

بقى انا فرساك

منورنى يا ابو هموسا ديما

وكل سنه وانت عايش بحب همس

همس يقول...

يانور يا حببتى انا عمرى ما بوعد بحاجه واخلف وعدى

وبخصوص المانجه

انا بقول اتفضلى علقى على ما اجيب مانجه

وفعلا بجبها بس ليا انا وبشربها

اصلى انا بخيله اوى فى حكايه المانجه دى

الا المانجه

فانا بحنسكم ههههههههههههههههه


منورانى يا نور

وكل سنه وانتى عايشه بحب وفى حب

همس يقول...

تسلمى يا بنوته

عجبتك اتفضلى شمه هههههه

منورانى ويارب تبقى بخير وبحب

همس يقول...

اللهم امين يارومنسى

ونعيش ديما فى احسن حال

منورنى

همس يقول...

اهلا يا صاصا

والله ليك واحشه كبيره

اخبارك ايه فى الجامعه

وبعدين فين الغيظ دا

دا انا بقول

حببببببببببببببببببببببببب


هو مش لايق عليا ولا ايه

هههههههههههه

منورنى وابقى طمنا عليك واخبار امتحاناتك ايه

همس يقول...

ههههههههههه

ماشى يا احوال

مين قلك بس انى اعرف حاجه اسمها سياسه اصلا




وحقيقى وانت طيب

عاشقة القمر يقول...

ازيك هموس عندي كلام كثيررررررررررررررررر اهتموت من ضحك مش عارفه ليك فيان اصلك تاهيه مني هههههههههههههههههههههه كل سنه وانتي طيبه

Gannah يقول...

ايه يا همس
قلبتيها احمر ليه بس؟؟
على رأى الست الله يرحمها
حب ايه اللى انت جاى تقول عليه
انا بحبك اكتر وانتى مفروسة :)
وحشانى
تحياتى

همس يقول...

انا فى بيتنا يا قمر

ويارب ديما القيك تضحكى

وكل سنه وانا بحبك

همس يقول...

وانتى وحشانى اكتر يا جنتى

بس هو انا لما ببقى مفروسه مش حاجه

ولما ابقى لفلف مش عاجبه

اعمل ايه بس علشان اريح الكل


منورانى يانوحى