الأربعاء، فبراير ٢٥، ٢٠٠٩

هتوحشونى من مصر للكويت

تحديـــــــــــــــــث
انا الحمد لله وصلت بالسلامه
وانا بخير والحمد لله
انا اى نعم فاقدة الاحساس نوعا ما
وحاسه انى تايهه
بس الحمدلله انا بخير ووصلت بالسلامه
ووحشتنونى جدااااااااااااااااا والله
انا هبقى هرد على التعليقات ان شا ءالله
***************
بكره ان شاء الله هكون فى الكويت ....

والله كانت ناوية اعمل يوم فيرى اقلكم نطلع نتفسح فيه ومنه اسلم عليكم قبل السفر

اللى اصلا معاده اتحدد بسرعه
بس الحمد لله جالى دور برد كان شديد عليا اوى الكام يوم اللى فاتو دول

وكشف ودوا كان دور اول مره فى حياتى يجيلى بالطريقه دى .... بس الحمد لله


المهم بجد بجد كان نفسى اشوفكم قيل ما امشى ..... هتوحشونى جداااااااااااااا

وهيوحشنى تهرجنا .... وكنت مديه وعد لكيكى ندخل سينما نتفرج على فيلم رعب

بس للاسف ما حصلش هههههه

وزهرة .... هتوحشنى جداااااا وهيوحشنى السنترال اللى مشيالى بيه

وهمس الاحباب وفرستى فيه .... ونهر الحب هتوحشنى جداااااااااا

وبسمه اختها ... ومونى واختها كان نفسى اشوفهم


وسميه اللى قالتلى كانت نزله مصر قريب ....

ومونى واختها ودريم واحسان وشفيقه .... معلشى لو نسيت اسامى

كفايه اسامى علشان ممكن اعيط دلوقتى واغرق القاعده .... وانا النفسوية طين

بجد بجد هتوحشونى جداااااااا.... بس ان شاء الله لما انزل اكيد هنتقابل

بس اياكم حد ينسانى هموته ..... ما تقلقو هيبقى فيه نت واول ما اوصل

وكان فيا نفس يعنى هطمنكم بالعافيه عليا ههههههه

كفايه كدا علشان انا هيجيلى جفاف من كتر البكى ....

اشوفكم على خير .....ولو عرفت اتصل عليكم قبل ما اركب الطياره

هبعتلكم بليز كولنى وانتو تتصلو ههههههه .... لا بجد لو فيه فرصه هتصل ان شا ءالله هتصل

لو مفيش تبقى سماااااااااااااااااااح ... ولا اقلكم تعالو على المطار القديم نسلم اهو توفير والله
قابلونى فيه على الساعه تلاته كدا ... اوك

اه صحيح اى حد فى الكويت ... او رايح الكويت .... او طفش من الكويت

او ليه نفس يجى الكويت .... يسيبلى ايملاته وانا هنفضلو قصدى هضيفو

ونبقى نعمل لقاء مدونى مصر فى الكويت .....

هتوحشووووووووونى .... فهنخليها ايملات وتلفونات

سلام مؤقت

هناك ٢٩ تعليقًا:

عاشقه الرومانسيه يقول...

حبيبتى الف سلامه عليكى
وتوصلى بالسلامه بس انتى رايحه الكويت ليه؟
انا مش فاهمه
شغل ولا اقامه ولا ايه؟
اهم حاجه ان فى نت ومش هنتحرم منك
ده انا قلبى وقع خفت ليكون معنى السفر اعتزال من التدوين
يالهوى
ده انا كنت اموت وهو فى تدوين من غيرك ياقمر؟

مبروك مقدما على لقاء مدونى مصر فى الكويت
يعنى اشمعنى انتى ما رئيسنا كل يوم بيعمل لقائات وقمم

توصلى بالسلامه ياقمر
عايزين بوست بتفاصيل الرحله
اوك؟
ولما توصلى طمنينا عليكى ببوست 3متر فى 5متر كده محترم
ههههههههههههه

romansy يقول...

طب كويس بتلفى الدنيا
بس هتوحشينا
وفكره حلوه لقاء المدونين دا
بس نروح على حسابك
ترجعلنا بالسلامه

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

رغم انى مش هوحشك
لكن انا فعلا هفتقدك .. صديقة عزيزة وأخت لذيذة

ونمتنى ترجعى بالسلامة
احمد

dreem يقول...

رايحة الكويت تعملى ايه يابت هه
اوعى تكونى اتجوزتى وما قلتيش .. اموتك
عموما ترجعى بألف سلامة ولو عايزة حد فالكويت قولى بس خالاتى وخلانى كوووولهم هناك
خلى بالك منك
لا اله الا الله

Ramez يقول...

دي لينك لجروب لشباب مصرين في الكويت بيتجمعو وبيعملو لقائات كل اسبوع وناس زي الفل شباب وبنات وعائلات كمان
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=38905399531
ودة ايميلي
rameznabel@yahoo.com
لو احتجتي حاجة

أحــوال الهـوي يقول...

راحه الكويت علي الونيت
ربنا يهدي سرك و يوفقك

و ما تنسيش تفرسينا من هناك

تحياتي

غير معرف يقول...

الف سلامة يارب حبيبتي

خلي بالك من نفسك ربنا يحفظك يارب

لا اله الا الله

Mony يقول...

تروحي و ترجعي بالسلامة يا جميل

وحشتينا من قبل ماتسافري و الله

همس الاحباب يقول...

هو فى ايه
طب جرى ايه
يا بنتى ما انتى كنتى بعقلك
سبحان الله ولا حول ولا قوة الا بالله
على اى حال ربنا يوفقك دايما
بس حاولى تطمنينا عليكى اول ما توصلى
وبصراحة هنفتقدك وهنفتقد فرستك
معاهم ربنا بتوع الكويت
احتمال يطفشوا ويجيوا على مصر وسيبولك البلد لوحدك
ههههه
تحياتى

زهرة الجنة يقول...

كده ياهمس اعرف علي غفلة وانت في الطريق
بتخديني علي خوانه
زعلت جدا منك
وقلقانة عليكي جداااا
وهتوحشيني جدااااااااااااااااااا
بعدما كلمتك اتصلت بنونا عشان نبكي سوا رخمت عليا مش ردت

طارق عميرة بيسلم عليكي جدااااا
اتجمعنا في مكتبة البلد الخميس
كل الناس بتسلم عليكي
ترجعي بالسلامة باذن الله

دعاء مواجهات يقول...

اية دة انتى اكيد بتهرجى

ازاى لاكلام دا

انا بشوف فيلم سيما ولا ايه؟

ازاى تسافرى فجأة كدة

ولية وفين وبتاع ايه.؟؟

هتشوحشينى اوى

وهتوحشنى طولت لسانك

وهتوحشينى كلم اوى بجد

انا مبحبش البعد ولا لافراق

مستنياكى

ترجعى بالف سلامة ولازم تطمنينا عليكى اول ما توصلى

سلااام

حفيدة الصحابة يقول...

حمد الله على السلامه و منتظرين موضوعاتك الجديده اختي في الله

شبـــاك موارب يقول...

همس إزيك؟

انا عرفت فجأة إنك مسافرة
بس يا ريت الغيبة متطولش
بس بجد هتوحشينا بالرغم اني قابلتك مرة واحدة بس
بس حبيتك كتير و كنت بضحكيني كتييييير
يا ريت تقوليلنا سبب السفر المفاجئ ده

أنا ليا أقارب كتييييييييير في الكويت

يعني ممكن نتوسطلك برده
أي خدمة يعني؟

دعاء مواجهات يقول...

حمدلله ع سلامتك طمنيا باستمرار ع احوالك

وترجعيلنا بالف سلامة

زعلانة اوى انى مسمعتش صوتك قبل ما تسافرى

بيس

همس يقول...

ازيك يا عاشقه

تسلميلى يارب

وما تقلقى انا موجودة ديما اهو

وفيه نت والحمد لله


منورانى يا قمر

همس يقول...

الله يسلمك يا رومانسى


ومالو ان تحت امرك

منورنى

همس يقول...

لا ازاى طيب والله هتوحشنى

وخاصه وانت بتاكل يا احمد ههههههههه


وانتم كلكم هفتقدكم والله

بس ان شاء الله هنتقابل

منورنى

همس يقول...

والله يا دريم ما اتجوزت يا حببتى

كان على عينى

راحه شغل بس

فدعواتك باه ربنا يسهلها

منورانى يا قمر

همس يقول...

تسلملى يا رامز

ان شاء الله هضيفك

ومتشكره

منورنى

همس يقول...

ازيك يا احوال

حاضر مش هنسى افرسك من هنا

هو انا اقدر انسى

دى افرستك غاليه عليا يا راجل ههههه


منورنى

همس يقول...

الله يسلمك يا ماما اموله

دعواتك ليا باه

بس اتوصى كتيرررررررررر

منورانى

همس يقول...

الله يسلمك يا مونى

وانتى كمان وحشانى اوى

منورانى

همس يقول...

هههههههههههههه

ماشى يا ابو هموسا

طيب ياريت يطفشو

بس ربنا يسترها وما اطفش انا

وبعدين لا تقلق انا هكسفلك فرستك بس لما ارجع

منورنى

همس يقول...

ما انا اتصلت عليكى قبلها ما رديتى

وهو والله الحكايه جيت قفش

وكنت تعبانه جدا والله بدور البرد دا


بس الحمد لله

على العموم انتى هتوحشينى كمان اوى

واطمنى ودعواتك معايا

منورانى يا نوحى

همس يقول...

وسلميلى على عميره اوى

وما انحرم من السوال ابدا

همس يقول...

الله يسلمك يا دعاء

وانتى كمان هتوحشينى

بس المستقبل ينادى

ومعلشى والله كنت ناويه اتصل بس الاجراءات كانت روشانى

سماح باه

منورانى وما انحرم منك

همس يقول...

الله يسلمك يا حفيده

منورانى

همس يقول...

والله يا دنيا هو كان مشروع سفر

بس الاجرات هيا اللى ربنا سهلهاليها وخلصت بسرعه

على غير توقعاتى انا

ويارب اكون سبب ضحك ديما

منورانى

amani يقول...

يااا هلااا والله ومرحباااا بديرتكم الثاانيه الكويت

ان ماشالتكم الارض تشيلكم عيوناااااا انشاءالله

وتحياا مصر ... اماني