الأربعاء، مارس ٢٦، ٢٠٠٨

الف مبروك لسمية وساره

وصلنى خبرين حلوين جداااااااااااا
ان ساره صحبتى اللى من الاردن خلاص اتقرا فتحتها ...بقت مخطوبة يعنى ...وبقت عروثة
وكمان سمية صحبتى من السودان ...اتخطبت وبقت عروره برضو ...
فرحت جدااااااااااا ...وبتمنى ابقى احضر فرحهم بس التذكرة عليهم ...هو انا اللى هتجوز ولا هما يعنى ...
سميه صحبتى شوفتها فى رمضان اللى فات لما جيت مصر ...وخرجنا بعد الفطار واتفسحنا ...
وركبنا مركب فى النيل ... وبصراحه نسيت اسم المركب ايه ... اصلها ما كانت طبيعية ...
انا قاعده فى امان الله وبكلم سمية وبرحب بيها ...وخلاص طلعنا بالمركب ...الا واشوفلكم
حاجه كدا ... ينقطع لسانى ان اقول انه يمتدد لفصيله الرجاله بشئ...
لقيته لابس بادى اندر قط وقصير وتحته بدى احمر ولابس بنطلون بناتى ...وملعبك شعره بقزاره
وفجاءه ...ركزو معاياه لقيتو واقف فى وسط المركب والكاست اشتغل ونازل رقص ...انا طبعا اسبهليت
وتنحت ... وسمية جنبى اتسرعت ...المعفن دا نازل رقص ولا احسن من فيفى عبدو...
وتقسيمات ...باكل فى نفسى ....وبحاول الغوش على سمية وخالتها ....واشاور على حاجه بعيده واقلهم شوفتو الاهرامات ..ههههههههههههههه... واقنعها ان دا مش بيمثل رجاله مصر ..
اى نعم انهم فى مرحله الانقراض ...ولا عندى دليل ان يثبت ان دا مش راجل ... بس هعمل ايه ؟
هقلها ايه ...فضحنا الله يفضحو ...
وفضلت اقنع فيها ... انه عمل كدا علشان يحول من كرت لخط ...قصدى يصرف على امه وخواته...اضطريت اكدب...اعمل ايه ؟اخلى الفكره تترسخ عندها ... لا طبعا ...ندراى على خبيتنا فى الرجالة ...
بس انا كنت بتمنى يكون معايا ساعتها صوباع روج ......كنت هدهولوه ...
وحلفت هروح مخصوص ...وهكون عامله حسابى فى صوباع ..وهدهوله...
وهجيبة سائل علشان يبقى حلو عليه ... حاجه تكسف ...وتعر ...
اوش ورى فين لسميه ...
ودى كانت ذكرياتى مع سومة فى مصر ...
والف مبروك عليهم ...

هناك ٤ تعليقات:

غير معرف يقول...

]ifالف مبروك لسمية وسارة وعقبالى انا وانتى يا قمر

غير معرف يقول...

تبقى شطورة لو عرفتى انا مين

همس يقول...

يعنى اعمل اللى انا مش فاهمه

ولا انتى قلتلى ولا اعمل ايه

هههههههههههههههه

منوره يا دهوبة

وعقبالك بجد

غير معرف يقول...

شكرا على الزيارة عقبالك يامصر وخصوصا اللى عايزة تتجوز

أنت عارفنى وأنا عارفك