الثلاثاء، أبريل ١٥، ٢٠٠٨

مبروك

الحمد لله النائب العام افرج عن اسراء عبد الفتاح
الف الف مبروك عقبال الباقى يارب

هناك ٦ تعليقات:

أنت عارفنى وأنا عارفك يقول...

الحمد لله وانشاء الله تطلع من الحكاية دى كلها بخير بس بصراحة فى فار بيلعب فى عبى
وشكرا على الزيارة واشاداتك القيمة

أنت عارفنى وأنا عارفك يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
أنت عارفنى وأنا عارفك يقول...

بالنسبة لصندوق المحادثة حضرتك هتلاقى فى الصنوق عندى فوق خانة الأسم مكتوب GET C-BOX اضغطى عليها تدخلى على الوقع بتاعه تدخلى على صفحة sign up وتملى البيانات وطبعا تختارى basic عشان مجانى وهيكون فى passwordوتنقل html عندك وشبيك لبيك c_boxبين ايديك ووقت ماتحبى بعد كده ممكن تدخلى على الموقع تحذفى الرسائل اللى مش عجباك وتمنع الناس البايخة من الكتابة فيه ويارب ماكونش أنا فيهم (ban)

تلميحاتى - يوسف الشافعى يقول...

اولا الحاجه الساقعه اتأخرت انا بأااالى زمان فى مدونتك
ثانيا / مبروك لكل كلمه كان المقصود بيها اصلاح البلد مبروك لكل بنات مصر على بنت مصريه حره وقويه
ضربت لينا كلنا مثل
اسراء بنت بجد ولا بمليون اخوانى من الاخوانجيه وعملت اللى كلنا نادينا بيه بس هيا عرفت تشعبن الاضراب وتقنع عدد كبير بيه
مبروك عليها الافراج ومبركه هى لمصر

همس يقول...

يا اهلا

ياترى اخبار الفار ايه ...؟؟؟

داانا اللى اشكرك على انك منورنا

وان شاء الله هعمل اللى بتقول عليه

همس يقول...

اولا : انا بقالى ساعه قدامك ما رديت عاليا انت عايزها نوعها ايه ...؟؟

انت مقاطع الحمد لله جيت منك ...

ثانيا: الله يبارك فيك يا يوسف

واهلا بيك فى اى وقت