الأحد، مايو ٠٤، ٢٠٠٨

كل سنه وانت طيب يا سونسون

انا بعد ما فضلت اعيط علشان اروح عيد ميلاد الريس
والحمد لله روح راكبه الحمار وراحه طايره

وركنت الحمار

واول ما دخلت لقيت بتاع بيفرقع فى الجو وبينور




وبلياتشو ...قلت ايه دا انا جيه عيد ميلاد عيل ولا ايه ....!!!



المهم انا قلت اقدم الهديه ...وطبعا بعد تفكير طويل اجبله ايه ...قلت مفيش الا صورته اقدمهاله ...واقلو انك فى قلبنا
وعقلنا كماااااااااااااان


وايه لقيت الدبايح ....اشى كلاب





واشى حمير .... ايه العز دا ياريس....








وكانت مالقتش ورد ...قلت اجيب جرجير اهو مفيد للشعر ...تلاقيه باظ من كتر الصبغه اللى هارى نفسه بيها ...








بس اسكتو باه ما اقلولش على التورتايه اللى شوفتها ....يالهوى ...حلاوة ايه ...وجمال ايه....
هيا اى نعم على شكل طقم سنان ....بس جامده صح...










وشويه القيلكم ....رقاصه طلعه ....هيا كانت جامده ....وفضلت شغاله






وتكابر ... بس هنعمل ايه ...حلفت انها ترقص فى عيد ميلاده ...زى كل مرة ...مهيا متعوده ...بس العضمة كبرت








ابدا لازم ترقص ....ياستدى يرضيكى ..... لا برضو ...دا عيد ميلاد سونسون ...








وبعد محايله ....تنحت وسابت الرقاصه التانيه تزل ...واشتغلت ....








وهاتك يارقص









وتقول دا عيد ميلاد الريس يا نااااااااااااااااس سبونى اخد فرصتى ....








وقايمه بالواجب جامد جدا ااااااااااا
ايه رايكم حفله رخمه
طبيعه وشئ اكيد
هيا معموله لمين يعنى ....؟
















هناك ٩ تعليقات:

غير معرف يقول...

mmmmmmm

ولد مصري يقول...

إيه الجمال ده

على فكرة أنا مش بعاكس ولا حاجة لا والله أنا قصدي على تغيير شكل المدونة واللعب اللي أنتي عملتيه فيها

والحاجة التانية البوست اللذيذ بتاع عيد الميلاد أهو كده خلينا نغير شوية حرقة الدم هو احنا مالناش نفس

ولد مصري يقول...

على فكرة يا ترى ممكن تكبري الفونت شوية مش تعملي حساب الناس اللي بتضبش زي حالاتي

على فكرة ليكي عندي تاج في الجون ولونه أصفر يعني يمشي على الطقم إياه يا ريت تبقي تعدي تخديه وأهو برضه ينفع في أعياد الميلاد

همس يقول...

اهلا يا مصرى حاضر هعدى

وكويس ان الشكل الجديد عجبك

بس لغالى كل القديم والصور

ومش عارفه ارجعو منين تانى

ولا عارفه ارجع للقديم حتى

اعمل ايه

انا بعيط

Gannah يقول...

همس
البوست يموت من الضحك بس انا خايفة انك تصيفى فى مارينا بس اوعدك هاجيبلك حاجة غير العيش و الحلاوة اللى قلتى مش بتحبيهم و شوكولاته كمان علشان حالتك المعدنية
النيولوك كانت حلوة غيرتيها ليه
انا معرفتش ايه المشكلة علشان كده مقدرتش اساعدك يمكن ولد مصرى يعرف
ويحلها علشان احنا كمان نعمل نيولوك للهمسات
تحياتى

همس يقول...

جنه تسلمى يا قمر

بس متكتريش فى الشيكولا علشان ما بحب السكريات اوى

اما بالنسبه للشكل انا لغيت وجبت القديم بعد ما جالى قالو ولقيتو لحد ماشوف المشكله اللى قلت عليها

وكويس لما نشوف الولد المصرى هيعملها ازاى ويبقى يقلى عليها

سبهللة يقول...

زى العسل
دمك طبعااللى زى العسل مش الحفلة
همس انا كنت كاتبه بوست ومقترحه فيه اقتراح خاص بالعلاوة والزيادة الاسعار
يهمنى تقريه وتقوليلى رايك

سبهللة يقول...

زى العسل
دمك طبعااللى زى العسل مش الحفلة
همس انا كنت كاتبه بوست ومقترحه فيه اقتراح خاص بالعلاوة والزيادة الاسعار
يهمنى تقريه وتقوليلى رايك

همس يقول...

اهلا يا ست الكل

منورانى طبعا هاجى المدونة