الثلاثاء، مايو ١٣، ٢٠٠٨

حصريا ....نص تهنئه حسنى لزفت الطين اسرائيل ...

خبر مستعجل ( منيل بنيل ) ( يحصرى )
حسنى مبارك يرسل تهنئة لاسرائل يهنيها بمرور سنين زفت على دماغهم
لاحتلال فلسطين ....

نص التهنئة كالتالي ....

(أهنئك على مذابح الأطفال والمشايخ والشباب .....أهنئك على هدم البيت وحرقها ....

أهنئك على الاعتداء على الستات بالضرب والقتل ....أهنئك الهولوكست والمحرقة اللي حصلت

أهنئك على قطع الكهربا والغاز .....أهنئك على تجويع الفلسطنين ....

وأخيرا أهنئك على احتلال دام 60 سنه ........... وعقبالى كدا...... حسنى)


بس خلاص .....

وأحب اسمع حسنى وإسرائيل ....بمناسبة التهنئة .....سلااااااااااااااام كبير أوى

باغنيه .....أم كلاله ولدت .......يلا نروحلها .....
وحسنى واسرائيل .....
وولعهم ياااااااااا جدع ....قصدى رقصهم ياجدع





هناك ١٠ تعليقات:

ولد مصري يقول...

الكلام ده بجد ولا بتهزري؟

هو فعلا بعتلهم تهنئة؟

يا نهار أسود أكيد بتهزري ماهو مش ممكن كمان إنعدام الأحمر يوصل لكده

سلفى بس إخوانى يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
موضوع التهنئه سمعت عنه بس ما حدش اكده مع انى ما استبعدش حاجه عليه
ده لو يقدر يسافر لهم كان عملها
فى النهايه يقول النبى صلى الله عليه وسلم (يحشر المرء مع من احب )
ربنا يباركلك ويحقق ليكى كل اللى بتتمنيه
علشان تبطلى نرفزه وترتاحى شويه من الفضفضه

Gannah يقول...

ومبروووووووك ع الغاز المصرى اللى ببلاش كده و عنينا ليكم يا حلوييييين نعلم العيال عبرى بدل ما هما فاشلين فى العربى
و مبروك عليكم صداقة الشعب المصرى اللى بيحبكم موووووووووت و انتو بس اشروا و انا معاكم بلا فلسطين بلا غزة و اجدع سلام للست ليفنى العقربة الاسرائيلية خليفة جولدامائير و ابقوا قابلونى لو فلحتوا
تحياتى يا همس

تواشيح سياسية يقول...

بامانه رغم كرهى الشديد لهذا الكلب الا انى اشك فى ارسالة لرساله لتهنئة اسرائيل بذكرى قيامها
وعلى فكره انا لسه شايف تقرير للجزيره اسرائيل عاملة مؤتمر بمناسبة الذكره60 لقيامها مشارك فيه وفود من جميع انحاء العالم الا دول المنطقه العربية باستثناء مورتنيا (الدوله الوحيه العربيه اللى شاركت)
ولو سمحتى ممكن تجيبى رابط من مصدر موثوق لصحه هذا الخبر للتاكد منه مع انه مش بعيد على الكلب ده انه يعمل حاجه زى كده!!!!!!!!

غير معرف يقول...

ياحبيبتي بالراحه علي نفسك
ياقمر هو الوضع لايسر عدو ولاحبيب بسمعلش غمه يارب تنزاح
وكمان نسيتي تقولي حاجه نونو بعتلهم مع التهنئه كادو صغنطوط كده
حاجه مش قد مقامهم الغاز المصري
انا جيت من غير حيطان اهو

همس يقول...

لا يا مصر مش بهزر

بص انا قرات الموضوع فى الدستور يوم الاتنين بتاريخ 12 مايو

فى الصفحه الاولى

وكان بيقول ان مؤتمر القوى الوطنيه

ينتقد تهنئة الرئيس مبارك لاسرائيل

فى عيدها الستين

وكان فى المؤتمر د: عبد الوهاب المسير

يعنى مؤتمر القوى الوطنيه مهوش هجس يعنى
اما نص التنهنئه اللى كتباه من عندى انا تخيلت انه بيهنيه بس هيهنيه بايه يعنى بانجازتهم طبعا

اما فى اجزاء من برقيه التهنئه نزلت فى الدستور دا بناء على الخبر بس للاسف

ما كنت جبت دستور يوم الحد بس هدور عليه ان شاء الله

اما بالنسبه للاحمر فهو متوفر وبكثره فى الحموريه بتاعته

فاهمنى طبعا

همس يقول...

اهو ياسيدى قلت عللى قراته يارب يكون يعتبر تاكيد


وبعدين منين تيجى الراحه

اسكت يا خويا دا انا بسمع كل خبر واخوه لما جالى كااااااااالو


نورت يا سلفى

همس يقول...

لا يا جنه متخديش الشعب فى الرجلين

انا من الشعب برضو

انما هنقول ايه للحكومه اللى تجلها حمى دى


وبعدين نشيهم دعوه يا جنه

ان ربنا يحرقهم بيه فى حريقه واحده

قولو ااااااااااااامين

همس يقول...

يا هشام دور فى جريده الدستور عدد يوم الاحد 11 مايو اللى منزله فيه اجزاء من البرقيه بس انا ماشوفتها

ويوم الاتنين 12 مايو

وشوف المؤتمرالقوى الوطنية

دا االلى اقدر اقلك عليهم كمصدر


ونورتنى يا هش

همس يقول...

لا انا عارفه هديتهم طبعا

حار ونار فى جتتهم البعده

منوره يا قمر

تصدقى انا افتقدت الحيطان